„Nie sztuka się buntować przeciwko światu – przeciwko deszczowi, kiedy leje, i słońcu, kiedy praży. Sztuka buntować się przeciwko swoim ograniczeniom w imię przekroczenia własnych granic” Ks. J.Tischner

środa, 30 marca 2016

Bajkowe wspomnienia i radość w sercu

Wróciliśmy w niedzielę z bajkowego miejsca, gdzie ludzie naładowali mnie mega pozytywną energią, którą mam do dnia dzisiejszego. I kiedy tylko oglądam te zdjęcia, albo przymknę oczy mam przed sobą właśnie to miejsce. Ludzie przy których człowiek czuje się jakby znał się z nimi całe życie. Tak się złożyło (przez ból), że mogłam większość czasu siedzieć przy stole, ale był to czarodziejski stół przy którym mieszały się zapachy hiacyntów, świeżo upieczonego chleba lub ciasta i rzeżuchy. Wspaniałe miejsce i wspaniali ludzie. Spacery krótkie i noce bezsenne, ale dałam radę i cieszyłam się każdą sekundą. Coś cudownego - wracam tam niedługo - dziękuję z całego serca.