„Nie sztuka się buntować przeciwko światu – przeciwko deszczowi, kiedy leje, i słońcu, kiedy praży. Sztuka buntować się przeciwko swoim ograniczeniom w imię przekroczenia własnych granic” Ks. J.Tischner

piątek, 13 maja 2016

W niepewności

Czekam na wieści od Pani Doktór. Na dniach powinnam już coś wiedzieć.
Na pewno wiem, że legitymację i kartę parkingową niepełnosprawnego mam już do odebrania. Dostałam pocztą informację, że dnia 17stego Maja mam się zgłosić do wyznaczonego pokoju i odebrać plakietki do godziny 14stej. W tym rzecz, że nie pasuje nam ten dzień, bo mój Mąż ma egzaminy w pracy. Tak sobie myślałam czy nie mogli napisać po prostu, że od dnia 17stego, czy to oznacza, że w kolejnych dniach już nie? :) Czysty PRL...

A jak lotto -  moje marzenia nadal pozostają marzeniami :) a żeby wygrać trzeba grać :)