„Nie sztuka się buntować przeciwko światu – przeciwko deszczowi, kiedy leje, i słońcu, kiedy praży. Sztuka buntować się przeciwko swoim ograniczeniom w imię przekroczenia własnych granic” Ks. J.Tischner

niedziela, 24 czerwca 2012

"Nie potrzebuję raka do szczęścia..."

Wróciłam dzisiaj późnym wieczorem z Węgierskiej Górki, gdzie od piątku odpoczywałam , z dala od telewizorów, laptopów i komórek, szumu i gonitwy. Dzisiaj przeczytałam o Magdzie i zaniemówiłam. Chciałabym w milczeniu złożyć jej hołd, pomimo że nie znałam jej osobiście, wiem że była bardzo dzielną i wielką kobietą o niesamowitym darze pomagania innym ludziom...

Magdalena Prokopowicz
"Chcę dać ludziom nadzieję, krzyczeć do wszystkich, że z rakiem można wygrać. Normalnie żyć, pracować, urodzić zdrowe dziecko. Każdego dnia podczas porannej kąpieli głęboko oddycham i powtarzam sobie w myślach: Wyjdę z tej choroby, będę zdrowa."