„Nie sztuka siÄ™ buntować przeciwko Å›wiatu – przeciwko deszczowi, kiedy leje, i sÅ‚oÅ„cu, kiedy praży. Sztuka buntować siÄ™ przeciwko swoim ograniczeniom w imiÄ™ przekroczenia wÅ‚asnych granic” Ks. J.Tischner

wtorek, 10 listopada 2015

Dlaczego? bo nic nie idzie po naszej myśli...

 Tego posta miaÅ‚am wystawić już wczoraj, ale naprawdÄ™ ból jest nieugiÄ™ty. a kaszel nie do opanowania pomimo kodeiny.

Miałam dziś rozpocząć naświetlania, niestety otrzymałam telefon od Pani Doktor, że trzeba przełożyć termin na za tydzień ze względu na święto, które jest w środę. Po prostu nie można zrobić tyle przerw miedzy seansami. Miałam nadzieję, że już wszystko będzie tak jak ustalono w piątek na konsultacji, że ból w końcu ustąpi - niestety nie tym razem.
W piÄ…tek wieczorem lekarz przyjechaÅ‚ do mnie do domu, by przepÅ‚ukać mój port, bo już dÅ‚ugo nie byÅ‚ używany. Po jego wizycie poÅ‚ożyÅ‚am siÄ™ do łóżka i w momencie dostaÅ‚am drgawek, dreszczy a nawet wyglÄ…daÅ‚o to jak padaczka. Od kolan do uszu miaÅ‚am wszystko napiÄ™te, Å›ciÅ›niÄ™te, skurczone do granic możliwoÅ›ci. TrzÄ™sÅ‚am siÄ™ tak mocno, że nie potrafiÅ‚am rozluźnić siÄ™ nawet na sekundÄ™. Åšcisk szczÄ™ki byÅ‚ tak mocny, że musiaÅ‚am wÅ‚ożyć poduszkÄ™ do ust żeby nie przegryźć policzków i jÄ™zyka. Drgawki trwaÅ‚y 20 minut przez ten czas temperatura ciaÅ‚a z 36 wzrosÅ‚a do 39,5. Gdy wszystko ustaÅ‚o mąż wcisnÄ…Å‚ we mnie eferalgan z kodeinÄ… potem padÅ‚am do momentu, aż nie obudziÅ‚ mnie ogromny ból pod żebrami  i straszne uczucie chÅ‚odu. OkazaÅ‚o siÄ™ że byÅ‚am zlana potem.
CaÅ‚e to wydarzenie sprawiÅ‚o, że ból mięśni miÄ™dzyżebrowych z obu stron jest nadal tak silny, że muszÄ™ przyjmować dodatkowe Å›rodki przeciwbólowe. Nie potrafiÄ™ kaszleć bez pÅ‚aczu. CzujÄ™ siÄ™  poturbowana jakbym spadÅ‚a ze schodów.

Wielu z Was pisze bym siÄ™ nie poddawaÅ‚a, o to kochani nie musicie siÄ™ martwić, bo nawet wtedy gdy lecÄ… Å‚zy a ból sponiewiera mnie to wcale nie myÅ›lÄ™ o tym by zniknąć, choć czasem myÅ›lÄ™ że to jedyne wyjÅ›cie by nie czuć tego co czujÄ™... 

Wnioski z PETu