„Nie sztuka się buntować przeciwko światu – przeciwko deszczowi, kiedy leje, i słońcu, kiedy praży. Sztuka buntować się przeciwko swoim ograniczeniom w imię przekroczenia własnych granic” Ks. J.Tischner

piątek, 27 stycznia 2017

Efektów brak

W moim przypadku nowoczesny lek okazał się być nieskuteczny. Kolejny tydzień męczarni, znów obudziłam się z płaczem. Zlinczowana, całkowicie wyssana ze środków przeciwbólowych, nie działało już nic, a ból sięgał zenitu. Po czasie dałam znać mojej pielęgniarce, że trzeba coś z tym zrobić bo inaczej stracę przytomność z bólu. I tak po raz kolejny zmieniono mi leki. I znów czekając na zamierzony efekt będę modlić się błagając bym mogła wstać z łóżka jak człowiek a nie jak zbity pies.Szczerze mam dość tych kombinacji. Nie wierzę że nie ma leków, które uśmierzają ból, ale nie usypiają i nie otępiają.